یجور درد ودل...

نمیدانم چه شده است...که باز هم پر از حرف شده ام! نمیدانم چه شده

است...که دایره ی لغات ازمن روی برمی گردانند...آری بازهم پراز

حرف شده ام!

وتنها جای خالی جای توست...وعشق ،تک واژه ی دردناکی که قناری

اسیر در قفس تن،هر شب به ماه می گوید...مرا می آزارد...

نمیدانم چه شده است که خسته از محدودیت واژگان شده ام!و واژگان

خسته از زیاده خواهی من!ومن...بوی تو را استشمام می کنم!

خسته نیستم از چیزی که هنوز تجربه اش نکرده ام،همان که مردم آن

را زندگی می نامند...خسته ام از آرزویی که خود آن را زندگی

می نامم!

و نفسی دیگر...دوباره بوی تو را استشمام می کنم!

دستهایم از من دلگیرند،حق هم دارند وقتی که هر بار محصولشان را به

سخره میگیرم!

دستهایی محکوم به بدست نیاوردن...چشمهایی محکوم به بسته بودن...

 لبهایی محکوم به خاموشی...و روحی خسته که در بدن شادابم دمیده

شده! و دریچه ی سرخ و تشنه ی چشمانم در انتظار شبنمی...

افسوس از چشمه هایی که خشک می شوند و صد افسوس ازچیزهایی

که نمی آموزیم...

صدایی به گوش نمی رسد،تنها آواهایی ازجنس تنهایی...تنهایی من باتو

تنهایی من بامن!وشب مرگ شعر...میان دیوارهای اتاق...

وپس از این هم چیزی به گوش نمی رسد،مگرفریادهایی مبهم و بی ارزش!

و رفتنی که بس دلخراش وعجیب دلچسب بود!

 وما تنها نگاه می کنیم...به نگاه ها...به دلگیری آسمان...به چشمهایی

خواب آلوده...به پرندگانی که از ما کوچ می کنند،به هوای قهوه ای

رنگ...

و ما نگاه می کنیم:

به ابرهایی که دیده نمی شوند...وبارانی که نمی بارد...اتفاق خوبی که

نمی افتد...وچیزهایی که نمی دانیم!

باز هم نگاه می کنیم...

به من نگاه می کنیم...به تو...وتازه درمی یابیم،که تنها نگاه کرده ایم

اما ندیده ایم!

و حال که می دانیم...اما باز هم نگاه می کنیم!زیرا که ما تنها نگاه

  می کنیم...عجب قصه ایست،قصه ی ما ونگاه!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Eli joooooooooon
ساعت17:17---9 تير 1392
رسي كه جوابمو دادي!!!

Eli joooon
ساعت17:18---7 تير 1392
سلام
پاسخ:سلام...


Eli jooooooooooooon
ساعت10:26---6 تير 1392
كجاييد پس خسته شدم اااااااااااه........

Eli joooooon
ساعت18:07---5 تير 1392
واسه همتون اينجا دلتنگم تازه فهميدم آدم هميشه دلش 1جاست ....حتي اگه خودشم اونجا نباشه. جواب بديد .دلتنگم بخدا

Eli jooooooon
ساعت16:19---4 تير 1392
قابل توجه دوستان محترم احوال پرس ما (نگين عليزاده) دووووووووستووووون دارم 1دونه اي1دونه


kimia
ساعت14:18---24 فروردين 1392
khasteam az arezo0yi ke khod an ra zendegi minamam ...
in khili ghashang bo0d


مهدیه
ساعت19:29---25 اسفند 1391
مثل همیشه عالیه


نگین علیزاده
ساعت17:00---19 اسفند 1391
خیلی قشنگ بود. خوبی ؟راستی چه خبر از الهه؟راستی سلام.

شاه توت
ساعت18:59---14 اسفند 1391
دوباره هم خ.نده شد....رای دادگاه,دلم:به به!

خیابانی
ساعت11:06---9 اسفند 1391
لذت بردم بسی عزیزم

amin
ساعت22:54---5 اسفند 1391
خیلی باحال بود...واقعا؟؟؟؟

Mohsen
ساعت14:51---4 اسفند 1391
فوق العاده بود

کانی
ساعت14:13---3 اسفند 1391
خیلی زیبا بود مخصوصا قصه ما ونگاه...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | 22:33 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.